logo

Найближча аптека:Аптека №31, Київ, просп. Науки, 4

Гаряча лінія 044 407-90-90

Комунальне підприємство «Фармація» розпочало впровадження сучасних стандартів обслуговування

Комунальне підприємство «Фармація» розпочало впровадження сучасних  стандартів обслуговування клієнтів  в аптеках мережі. 

При впровадженні стандартів у сучасну діяльність аптек особливого значення набуває питання розвитку персоналу. Сьогодні провізор як фахівець відіграє суттєву роль у системі охорони здоров’я. Саме тому  робота над проблемними питаннями  діяльності спеціалістів аптек, у контексті надання якісних та безпечних фармацевтичних послуг, -  є  основним завданням навчання спеціалістів аптек мережі.  25 квітня 2015 року  пройшов перший тренінг для працівників аптек  КП «Фармація»  на тему «Стандарт фармацевтичної опіки».

Це стандарт унікального обслуговування.  Наш стандарт - це не набір фраз, обов'язкових до виконання, наш стандарт забезпечує  індивідуальний  підхід до кожного  клієнта. Є таке важливе слово -  «клієнтоорієнтованість». Це означає, що всю нашу увагу ми зосереджуємо на потребах тих людей, які приходять в аптеку. Нам важливо не тільки те, що написано в їх рецептах, а ще й те, як вони себе відчувають, про що думають. Ми хочемо, щоб вони не тільки отримали ті ліки, за якими прийшли, але ще й турботу і увагу.  Тренінг пройшов в хорошому робочому темпі, чому сприяв загальний позитивний настрій  учасників. Спеціалісти аптек з цікавістю брали участь у розборі робочих ситуацій, які виникають у їхній щоденній практиці.   За підсумком  навчання, провізори відзначили, що тренінг допоміг їм «розкласти по поличках» наявні знання, побачити власні недоліки і переваги  та налаштуватися  на творчий підхід до виконання професійних обов’язків.