Комунальне підприємство «Фармація» розпочало впровадження сучасних стандартів обслуговування
Комунальне підприємство «Фармація» розпочало впровадження сучасних стандартів обслуговування клієнтів в аптеках мережі.

При впровадженні стандартів у сучасну діяльність аптек особливого значення набуває питання розвитку персоналу. Сьогодні провізор як фахівець відіграє суттєву роль у системі охорони здоров’я. Саме тому робота над проблемними питаннями діяльності спеціалістів аптек, у контексті надання якісних та безпечних фармацевтичних послуг, - є основним завданням навчання спеціалістів аптек мережі. 25 квітня 2015 року пройшов перший тренінг для працівників аптек КП «Фармація» на тему «Стандарт фармацевтичної опіки».

Це стандарт унікального обслуговування. Наш стандарт - це не набір фраз, обов'язкових до виконання, наш стандарт забезпечує індивідуальний підхід до кожного клієнта. Є таке важливе слово - «клієнтоорієнтованість». Це означає, що всю нашу увагу ми зосереджуємо на потребах тих людей, які приходять в аптеку. Нам важливо не тільки те, що написано в їх рецептах, а ще й те, як вони себе відчувають, про що думають. Ми хочемо, щоб вони не тільки отримали ті ліки, за якими прийшли, але ще й турботу і увагу. Тренінг пройшов в хорошому робочому темпі, чому сприяв загальний позитивний настрій учасників. Спеціалісти аптек з цікавістю брали участь у розборі робочих ситуацій, які виникають у їхній щоденній практиці. За підсумком навчання, провізори відзначили, що тренінг допоміг їм «розкласти по поличках» наявні знання, побачити власні недоліки і переваги та налаштуватися на творчий підхід до виконання професійних обов’язків.