logo

Найближча аптека:Аптека №31, Київ, просп. Науки, 4

Гаряча лінія 044 407-90-90

Порядок надання послуг

Порядок надання послуг

Послуги Замовникам щодо проведення лабораторного аналізу та/або виготовлення розчинів реактивів надаються:

- на підставі листа-замовлення та вказаного обсягу робіт, заявки на реактиви;

- згідно оформлених належним чином договорів;

- протоколу узгодження ціни;

- після оплати наданого рахунку;

- за підтвердженням Акту надання послуг.

Інформація, яка необхідна від Замовника для підготовки договору:


  • Повна назва субєкта, прізвище, ім’я, по-батькові керівника суб’єкта;

  • номер р/рахунку, МФО, код ЕДРПОУ;

  • свідоцтво платника, ІПН;

  • юридична та фактична адреса, поштовий індекс, контактні телефони, е-mail;

  • копії установчих документів (Ліцензії на вид діяльності, відомості з Єдиного державного реєстру, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво про реєстрацію платника податку, копії першої, другої і останньої сторінки Статуту (Положення), тощо);

  • надання листа-замовлення та вказаного обсягу робіт;

  • для суб’єктів, що мають право роботи з наркотичними засобами і прекурсорами копія Ліцензії Державної служби, копія наказу про призначення відповідальних осіб за отримання, транспортування прекурсорів.


Рахунки надсилаються Замовнику (після оформлення Договору Виконавцем) електронною поштою, факсом, поштою або передаються особисто.

Виготовлені розчини реактивів надаються особисто Замовнику або надсилаються кур’єрською поштою в 10-денний термін із дня оплати послуги.


Для погодження проведення лабораторного аналізу Замовнику надається інформація від лабораторії стосовно:

- назви аналітичної документації (АНД), за якою може здійснюватися контроль;

- назви показників АНД, за якими можливе випробування згідно галузі атестації лабораторії;

- необхідної кількості зразка для проведення аналізу;

- орієнтовної вартості лабораторного аналізу.

Після погодження наданої інформації Замовник відбирає аналітичний зразок для лабораторного аналізу. Зразок повинен бути правильно відібраний згідно вимогам нормативної документації та супроводжуватись:

- Актом відбору зразка води (Форма 1) або

- Актом відбору зразка субстанції (Форма 2).

- копією сертифікату якості виробника мовою оригіналу та його перекладом, завірених печаткою суб’єкта господарювання і підписом відповідальної особи;

- оригіналом листа- замовлення.

- за необхідності, копією аналітичної документації, що завіряється печаткою суб’єкта господарювання, підписом відповідальної особи.

На контейнері зі зразком має бути відповідне маркування, де зазначається: назва суб'єкту господарювання; назва об’єкту контролю; назва виробника, країна походження;  номер серії; дата виготовлення; термін придатності; кількість наданого зразку, умови зберігання; дата відбору зразку і прізвище особи, що відібрала зразок;

Заповнюється Етикетка для зразка води (Форма 3) або

Етикетка для зразка субстанцій (Форма 4)

Зразок разом з оформленими документами надсилається на адресу лабораторії з контролю якості КП “Фармація”: 03680, м.Київ, вул. Пшенична, 16.


Після здійснення лабораторного аналізу Замовнику надається офіційний Висновок щодо якості у будь-якому вигляді – електронному, друкованому або факсом.