logo

Найближча аптека:Аптека №31, Київ, просп. Науки, 4

Гаряча лінія 044 407-90-90

Соціальна аптека: якісні ліки та людяне ставлення


Як часто мешканцям села буває непросто дістатися до лікарні, або принаймні до аптеки, аби придбати ліки... І якщо в самому Києві розгалужена мережа соціальних аптек, де люди можуть придбати ліки дешевше, то, наприклад, у селищі Капітанівка Києво-Святошинського району, така аптека лише одна. Про аптеку №47 КП “Фармація” із вдячністю відгукуються не лише мешканці Капітанівки, але й пацієнти Медичного центру “Кіберклініка Спіженка”, на території якої розташована аптека, адже для хворих добре слово часто не менш вартісне, ніж кваліфікована допомога.

Місцеві дякують директору “Кіберклініки Спіженка” Олегу Спіженку за те, що запросив на територію Медичного центру саме соціальну аптеку. Адже аптечна мережа КП “Фармація” - це не лише чималий перелік ліків, які можна купити значно дешевше чи зі знижкою. Комунальна аптека — це наявність відповідних ліцензій, це ліки, якість яких перевірена у власній лабораторії, це належні умови зберігання всіх лікарських засобів на аптечній базі підприємства. І головне — це умови та якість обслуговування.

Саме якістю обслуговування вразили працівники аптеки пацієнтів Медичного центру “Кіберклініка Спіженка” та їх рідних. Навіть зважаючи на те, що “Кіберклініка Спіженка” - чи не єдиний в Україні онкологічний центр повного циклу, який рятує життя своїх пацієнтів за допомогою найсучасніших хірургічних методів та комплексного лікування, доброзичливе ставлення фармацевта та провізора зігрівають і хворих, і їх близьких. І пацієнти Медичного онкоцентру щиро дякують у “Книзі відгуків” саме за доброзичливість, співчуття до чужого болю, уважність.

Окремі слова вдячності висловили рідні пацієнтів“Кіберклініки Спіженка” за те, що вони могли придбати всі ліки в аптеці КП“Фармація” на території клініки, не переймаючись проблемою пошуку всього призначеного лікарем по інших аптеках, не маючи потреби виїжджати до Києва, аби купити все необхідне. Номенклатура аптеки — це багато в чому результат роботи завідуючого аптекою, адже саме він відстежує потреби споживачів, формує замовлення, звертається на аптечну базу за ліками, яких на разі немає у асортименті, але які потрібні терміново. Всі ці турботи — обов'язок завідуючої аптекою №47 Юлії Василівни Колотіліної та її колег, які своєю людяністю, професіоналізмом та доброзичливим ставленням до людей заслужили стільки теплих слів вдячності. Нижче наведемо кілька записів із “Книги відгуків” (мовою оригіналу).

Мой муж лечился в клинике полтора месяца. Все это время я покупала все нужные ему лекарства в аптеке клиники.

Я очень благодарна работникам данной аптеки за их профессионализм, чуткое и доброе отношение, быстрое и качественное обслуживание.

Спасибо за их чуткость и сопереживание к чужой боли.

С уважением к этим людям

ГоловкоА.Д., г.Днепропетровск».

«Хочу висловити свою вдячність і повагу працівникам аптеки. Перш за все — за привітність, відкритість і повагу. З таким персоналом приємно працювати і спілкуватися. По-друге — за номенклатуру і асортимент товарів, що підкреслює високий фаховий рівень працівників. Дякую!

Андрієнко Ю.В., м.Черкаси”.

Хочу выразить большую благодарность коллективу аптеки, а особенно — заведующей за понимание, участие и посильную помощь, которую она оказывает родным и близким. Думаю, это работники, у которых есть чему поучиться.

С благодарностью Отар Отарович Гачечаладзе».

«Дякую персоналу аптеки за уважність до клієнтів, а також керівництву клініки за зручність розташування аптеки.

З вдячністю

Іщенко Т.М.”

Не даремно кажуть, що слово також лікує. Робота працівника аптеки, як і лікаря, пов'язана з тими, кого спіткала хвороба. А у хворобі добре ставлення оточуючих часто не менш цінне, ніж найбільш дієві ліки, адже ліки зцілюють тіло, а добре слово — душу.